«Граємо з дітьми вдома»

Правильно підібрані гри для всієї родини — один з кращих способів об’єднати домочадців. Вони можуть бути рухомі, якщо батьки готові згадати дитинство і активно порухатися; зі словами, якщо діти вже можуть читати або тільки вчаться цьому; творчі, і найголовніше, вони в будь-якому випадку будуть розвиваючими. Дитина осягає світ за допомогою гри. Гра розвиває, виховує, вчить. У процесі ігрової діяльності дитина засвоює правила і манери поведінки, які йому знадобляться, щоб справлятися з життєвими труднощами. Діти можуть із задоволенням грати одні, але також вони зазвичай охоче грають і спільно з іншими. У той час, коли дитина грає один, він веде своєрідний внутрішній діалог, а гра з іншими дітьми, а також з батьками, дідусями, бабусями, сестрами, братами або друзями є комунікацію, обмін інформацією та досвідом. Важливо, щоб у дитини була можливість і для того і для іншого.

Будуємо шалаш.

Будиночки в дитинстві будували, напевно, всі. Так, ви можете спорудити з дитиною будинок із табуреток, ковдр, подушок і коробок. В такій хатинці ви можете почитати книгу, придумати якісь історії, перекусити чи просто поговорити.

Таємничий виклик.

Знайдіть декілька предметів (це можуть бути особисті предмети, харчі або іграшки, проте переконайтесь, що вони мають різні текстури та розміри) та покладіть їх у наволочку для подушки. Заплющивши очі, дитина повинна засунути руку у наволочку та відгадати предмети. Хто правильно визначить найбільшу кількість предметів, той виграє!

У пошуках скарбів.

Хочете, щоб ваші діти витратили якомога більше енергії, бавлячись в ігри? Сховайте мішечок або коробку з частуваннями десь у помешканні або за його межами. Запишіть назву місця, де ви сховали «скарб», великими літерами на папері, а потім обережно розірвіть його на окремі літери. Сховайте папірці з літерами в різних куточках помешкання. Нарешті, спонукайте дітей вирушити на пошуки (можете дати їм декілька підказок), а потім подивіться, скільки часу в них піде на те, щоб зіставити літери в потрібному порядку й знайти скарб.

У пошуках скарбу.

Намалюйте на аркуші А4 карту, наприклад, дитячого майданчика з позначенням «Скарб». Поки дитина не бачить, заховайте в цьому місці маленький сюрприз. Лист з картою порвіть на рівні частини (наприклад, на 4 або 6). Придумайте змагання, як дитині заслужити фрагмент карти, наприклад, загадуйте загадки. Після того, як маленикий шукач скарбів збере всі частини карти, він зможе їх зкласти і знайти ваш сюрприз.

Домашній квест.

Сьогодні популярні так звані квест-кімнати. Можливість потрапити в незвичайні умови, розгадати загадки, пройти випробування, розкрити таємниці і виграти приз. Зіграйте в полювання за скарбом вдома! Сховайте предмети в квартирі, розмістіть підказки, нескладні ребуси — домашнє дозвілля перетвориться в відмінну пригоду, справжнє задоволення для всього сімейства. Частиною завдання може бути пазл, нескладна головоломка, міні-кросворд.

Дотепна гра з підручними засобами.

Круті ігри для всієї родини не вимагають дорогого приладдя. Навіть простий туалетний папір можна використовувати для величезної кількості розваг. Пограйте з дітьми в лікаря, накладаючи хворому пов’язку із туалетного паперу. Або перевтілюйтеся в страшного зомбі, у мумію на Геловін або в чарівного сніговика на Новорічні свята, обмотуючись туалетним папером із ніг до голови.

Паперовий боулінг.

Цю гру легко організувати, а ще в неї дуже весело грати. У нагоді стануть лише два рулони туалетного паперу та кілька паперових склянок. Розмістіть склянки у формі трикутника на відстані 6-8 метрів від кожного гравця. Мета гри полягає в тому, щоб збити якомога більше склянок, покотивши на них рулони туалетного паперу (кидання не враховується). Один бал зараховується за кожну збиту склянку.

Велетні та гноми.

Ця весела розвага вимає зосередженості та уважності. Дорослий ведучий по черзі називає слова «велетні» і «гноми», постійно прискорюючи темп, а гравці повинні зображати відповідних героїв, стаючи навшпиньки або присідаючи. Якщо гравець помиляється, він вибуває з гри. Ведучий намагається заплутати учасників, для чого може називати слова з різною інтонацією («велетні» — грубо, а «гноми» — тоненьким голосом) і в певний момент говорити навпаки.

Опубліковано у Поради фізичного інструктора. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь