Метою проведення «Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності дитини» є поліпшення якості освітньої роботи з дітьми з питань особистої безпеки та захисту життя; пропаганда здорового та безпечного способу життя серед дітей та батьків; вироблення у дітей дошкільного віку умінь та навичок щодо захисту свого життя і здоров’я під час надзвичайних ситуацій.
Упродовж «Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності» в усіх вікових групах проведені різні форми роботи з дітьми:
- тематичні заняття: «Про вогонь та пожежників», «Я – пішохід», «Ягоди та гриби треба добре знати і лише тоді збирати», «Прогулянка до лісу може бути небезпечною», «Стихійні лиха», «Без дозволу ліки не можна пити, «Небезпечні предмети», «Мінна небезпека» (старші групи), «Чужі люди»(за мотивами казки «Вовк та семеро козенят»), «Незнайомцям двері не відчиняємо»;
- дидактичні ігри;
- сюжетно-рольові ігри: «Рятувальники», «Світлофор», «Лікарня», «Аптека», «Я вдома сам»;
- бесіди;
- екскурсії до пральні, стенду пожежної безпеки в приміщенні ЗДО;
- моделювання ситуацій;
- читання тематичних творів художньої літератури на тему;
- розглядання ілюстрацій;
- підготовлено і оформлено виставки дитячих малюнків на тему «Безпека життя і здоров’я дитини»;
- перегляд мультфільмів.
Перший день тижня пройшов під назвою: “Безпека у природі”. Упродовж дня вихователями проводилися різні заходи: бесіди про правила поведінки в лісі; на заняттях діти дізналися про їстівні та отруйні гриби, їх шкоду для здоров’я; в другу половину дня поговорили про правила поведінки з тваринами.
Другий день тижня безпеки мав назву “Безпека у побуті“. Діти ознайомилися з правилами поведінки з сірниками, електроприладами та гострими предметами.
Третій день тижня мав назву «Правила дорожнього руху» Діти ознайомилися з правилами дорожнього руху та відпрацювали проблемні ситуації “Перехід дороги”.
Четвертий день тижня безпеки мав назву – «Пожежна безпека». Діти ознайомились із професією – пожежник та відпрацювали ситуацію “Що робити коли трапилась пожежа?”.
Під час п’ятого дня “Поведінка з незнайомими людьми” Формували у дітей поняття про обережність. Узагальнили знання про предмети, явища та життєві ситуації, які можуть виникнути з незнайомцями. Вчили правила поведінки з незнайомцями.