Методичні рекомендації для батьків, які допоможуть підтримати вивчення англійської мови у дошкільнят, залежно від вікових груп

Для молодших груп (3-4 роки):
Гра через мову: ні для кого не секрет, що діти цього віку найкраще навчаються через гру. Використовуйте картки з малюнками (флеш-картки) для вивчення базових слів і фраз. Наприклад, “a cat”, “a dog”, “a ball”.

Пісні та вірші: Використовуйте англійські пісні та прості вірші, щоб діти могли запам’ятовувати слова в музичній формі. Також, залучайте рухи, які допоможуть дітям асоціювати лексику з діями.

Інтерактивність: Під час занять додавайте елементи руху (наприклад, “Stand up”, “Sit down”, “Clap your hands”), щоб діти могли активно взаємодіяти з мовою.

Візуальні та аудіо матеріали: Звичайно, дітки сприймають нову інформацію через зорові і слухові канали. Використовуйте анімаційні відео, картинки, ігри на планшеті, телефоні чи комп’ютері для розвитку навичок сприйняття англійської мови.

Поступовість: Починайте з коротких фраз, поступово додаючи нові слова і вирази. Наприклад, “Hello!”, “Goodbye!”, “How are you?”.

Для середніх груп (4-5 років):
Розширення словникового запасу: Знайомте дітей з новими темами, такими як сім’я, числа, кольори, тварини, їжа, предмети що нас оточують. Використовуйте дидактичні матеріали, що допомагають асоціювати слова з їх значеннями.

Аудіювання, слухання: Читання казок англійською мовою, інтерактивні історії, запитання по тексту для розвитку слухового сприйняття.

Практика через діалоги: Вчіть дітей простих діалогів, таких як привітання (“Hello, how are you?”), або діалогів в контексті повсякденних ситуацій (“What is this?”, “It’s a ball”).

Діяльнісний підхід: Залучення до творчих занять, таких як малювання, ліплення чи конструкція, з використанням англійських слів для позначення предметів і дій. Це суттєво полегшить процес вивчення іноземної мови.

Робота з картками і книгами: Створіть колекцію книжок з картинками і простими текстами. Використовуйте їх для розширення словникового запасу та розвитку розуміння тексту. Також є дуже багато книжечок в аудіо форматі. Діткам буде дуже цікаво прослуховувати і повторювати це разом з дорослими.

Для старших груп (5-6 років):
Граматика в ігровій формі: Поступово вводьте прості граматичні структури, такі як множина (cats, dogs), використання “is” і “are”, питання “What is this?” або “Where is the cat?”.

Розвиток говоріння та вимови: Пропонуйте дітям маленькі ролі в простих сценках або постановках, що сприятиме розвитку мовленнєвих навичок. Наприклад, грайте разом у магазин чи ресторан, використовуючи англійські фрази та закріплюючи ті ж самі прості граматичні конструкції. Це дуже корисно.

Дидактичні ігри: Використовуйте настільні ігри (як “Memory” або “Simon Says”) для розвитку мови і навичок взаємодії в групі.

Практика через творчість: Вивчення пісень, танців, руханок. Постановка простих драматизацій. Завдяки цьому діти можуть краще запам’ятовувати фрази, цілі речення і висловлювання.

Мотивація через заохочення: Заохочуйте дітей за кожну спробу говорити англійською, навіть якщо помиляються. Використовуйте наклейки чи інші мотиваційні нагороди.

Загальні поради для батьків:

Регулярність: Вивчення англійської мови потребує регулярних занять. Навіть порційно 5-10 хвилин кожного дня будуть ефективними!

Залучення в повсякденне життя: Дайте дітям можливість чути англійську в побутових ситуаціях. Наприклад, під час прогулянки можна вчити назви тварин, уточнювати кольори предметів навколо.

Ігрові методи: Вивчення через гру- це основа для дошкільнят! Чим більше у вас буде ігор, тим легше буде навчання.

Створення мовного середовища: Якщо є можливість, створіть мовне середовище вдома, граючи з дітьми в англійські ігри, переглядаючи мультфільми, слухаючи англійські пісеньки чи читаючи книжечки англійською.

Ці методичні рекомендації допоможуть Вам створити сприятливі умови для вивчення та закріплення матеріалу з англійської мови, для кожної вікової групи. Головне- систематичність та ігровий підхід!
Good luck and stay inspired!

Опубліковано у Поради керівника гуртка. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь