АДАПТАЦІЯ ДО НОВОГО МІСЦЯ, ДИТЯЧОГО САДКА ЧИ ШКОЛИ

(«Стресостійке дитинознавство» як поводити себе з дітьми рекомендує Світлана Ройз)

КРОКИ:

  1. Безпека – «наш безпечний простір».
  2. Знайомство з місцем – де й що розміщено (де ти будеш грати, їсти, спати, де туалет).
  3. Знайомство з правилами (що можна робити, чого точно не можна).
  4. Знайомство з дітьми (призначаємо «вченим», що досліджує новий світ).
  5. Розповідаємо самі про місто, традиції, ходимо на екскурсії.
  6. Пам’ятати про втому від адаптації (дитина може бути більш дратівливою, капризною).
  7. Якщо можливо – знаходимо речі , знайомі дитині.
  8. Відновлюємо режим та знайомі «ритуали».
  9. Безпорадність – небезпечна, намагаємося давати зовсім маленькі завдання, зякими дитина точно впорається, – і підтримуємо результат у кожній дії.
  10.  Коли тривожно-когнітивні функції пригнічені, не вимагаємо успішності.
Опубліковано у Поради практичного психолога. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь