СИТУАЦІЯ
За результатами обстеження, Михайлик має недостатній рівень готовності до школи. Практичний психолог ознайомила маму хлопчика з результатами обстеження і попросила її продовжувати розвивальну роботу і вдома. Мама звинуватила фахівця у некомпетентності й зауважила, що «вміння відтворювати набір звуків на слух, малюнок головонога і закладання рук за вуха» ні про що не свідчать. Ба більше, жодних проблем у її сина немає, бо з ним індивідуально займається педагог, який вважає, що хлопчик цілком готовий до школи.
РЕЗУЛЬТАТ
У першому класі Михайлик мав проблеми з письмом і звуковим аналізом слів, а також йому складно було висидіти 35 хвилин уроку. Він не встигав за іншими дітьми в класі, плакав на уроці. Наприкінці жовтня хлопчик відмовився ходити до школи.
АНАЛІЗ
Батьківська самовпевненість створила проблеми для дитини. Труднощі, яким батьки приділяли недостатньо уваги до школи, у школі стають більш серйозними і запущеними, їх складніше подолати.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ
Навчання в школі відбувається у груповій формі, індивідуальної форми навчання школа не передбачає. Тож не варто обирати індивідуальні заняття з педагогом як форму підготовки до школи. Дитина має бути готова, зокрема, до роботи:
- за загальними правилами;
- в єдиному темпі, який встановлює вчитель;
- за загальним звертанням «Діти!».
Тож якщо вважаєте, що дитині потрібні додаткові заняття з підготовки до школи, обирайте навчання у групі, де 5—10 дітей, чи мінігрупі, у якій не більше 5 дітей. Так ви зможете отримати інформацію про труднощі дитини під час групової взаємодії і зможете вчасно запобігти проблемам у школі. Також запитайте у вихователів групи та інших фахівців дитячого садка про особливості поведінки дитини під час занять.