Права півкуля мозку, яка контролює прояви ініціативи, творчості й уяви, відповідає за сприймання кольорів, музики і відчуття ритму, неймовірно чутлива. І вона активізується лише за певних умов. Тож процес навчання дитини має стати сценою, де перші ролі гратимуть почуття й уява, а всю інформацію подаватимуть й засвоюватимуть в ігровій формі.
Атмосфера любові, доброзичлива усмішка, ігри, відсутність емоційного напруження і глибоке розслаблення — важливі умови для успішних занять із дітьми!
Готуючи дитину до школи, дорослим необхідно засвоїти низку беззаперечних тверджень:
- Добре влаштований мозок вартий більшого, аніж добре наповнений мозок.
- Нерухома дитина не навчається. Будь-яку нову інформацію дошкільник має закріплювати через рух.
- Лінощі дитини — це сигнал про негаразди в педагогічної діяльності дорослого, зокрема недоцільність обраної методики роботи з дитиною.
- Використання кінезіологічних вправ на гармонізацію взаємодії півкуль мозку сприятиме успішному навчанню дітей навіть із мозковими дисфункціями.
- Жити для дитини і діяти разом з нею — це головне правило батьків, які прагнуть, аби їхня дитина була всебічно розвиненою та щасливою.