Сенсорно-пізнавальна компетенція є базовою в інтелектуальному розвитку особистості. З метою вивчення стану роботи з інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку у ЗДО з 10.02 по 14.02 було вивчення цієї компетенції у групах №3; 5; 10.
Група №9: метою заняття з сенсорно-пізнавального розвитку було формування вміння порівнювання предметів за висотою, вправляння дітей у дрібній моториці, розвивати сенсорні навички, увагу, пам`ять та логічне мислення.
Група №11 Інтегроване заняття з логіко-математичного розвитку та ознайомлення з природнім довкіллям.
Метою заняття стало узагальнення знань дітей про особливості поведінки диких тварин узимку та закріплення знань про геометричні фігури, порівняння множин предметів, вправляння у визначенні напрямку руху відносно себе.