Не надавайте перевагу індивідуальній підготовці

СИТУАЦІЯ

За результатами обстеження, Михайлик має не­достатній рівень готовності до школи. Практичний психолог ознайомила маму хлопчика з результатами обстеження і попросила її продовжувати розвивальну роботу і вдома. Мама звинуватила фахівця у некомпе­тентності й зауважила, що «вміння відтворювати на­бір звуків на слух, малюнок головонога і закладання рук за вуха» ні про що не свідчать. Ба більше, жодних проблем у її сина немає, бо з ним індивідуально займа­ється педагог, який вважає, що хлопчик цілком гото­вий до школи.

РЕЗУЛЬТАТ

У першому класі Михайлик мав проблеми з письмом і звуковим аналізом слів, а також йому складно було висидіти 35 хвилин уроку. Він не встигав за іншими дітьми в класі, плакав на уроці. Наприкінці жовтня хлопчик відмовив­ся ходити до школи.

АНАЛІЗ

Батьківська самовпевненість створила проблеми для дитини. Труднощі, яким батьки приділяли недостатньо уваги до школи, у школі стають більш серйозними і запущеними, їх складніше подолати.

РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ БАТЬКІВ

Навчання в школі відбувається у груповій формі, індивідуальної форми навчання школа не передбачає. Тож не варто обирати індивідуальні заняття з педагогом як форму підготовки до школи. Дитина має бути готова, зокрема, до роботи:

  • за загальними правилами;
  • в єдиному темпі, який встановлює вчитель;
  • за загальним звертанням «Діти!».

Тож якщо вважаєте, що дитині потрібні додаткові заняття з підготовки до школи, оби­райте навчання у групі, де 5—10 дітей, чи мінігрупі, у якій не більше 5 дітей. Так ви зможе­те отримати інформацію про труднощі дитини під час групової взаємодії і зможете вчасно за­побігти проблемам у школі. Також запитайте у вихователів групи та інших фахівців дитячого садка про особливості поведінки дитини під час занять.

Опубліковано у Новини, Поради практичного психолога | Теґи: . | Додати в закладки: постійне посилання на публікацію.

Залишити відповідь