- Звертайте увагу дітей на всі звуки із навколишнього середовища.
- Давайте звукам характеристику: високий — низький, короткий — довгий, голосний — тихий, можна заспівати — не можна заспівати.
- Дослухайтеся до звуків у тиші.
- Виконуйте домашню роботу й одночасно співайте, іноді спілкуйтеся з дітьми розспівно, але завжди — виразно.
- Під час поїздки в ліфті зображуйте голосом на звук «у» рух угору або вниз. За таким само принципом відтворюйте траєкторію польоту комах, птахів, літаків тощо.
- Вмикайте класичну програмну музику під час поїздки в машині. Чи не найліпше підійдуть «Дитячі альбоми» різних авторів — Петра Чайковського, Володимира Ребікова, Клода Дебюссі [Claude Debussy), Віктора Косенка.
- Звертайте увагу дітей на настрій музики та її характер.
- Співайте колискові або вмикайте аудіозаписи повільної приємної музики під час того, як дитина засинає.