Правила організації інклюзивного навчання у ЗДО

Для дитини з особливими освітніми потребами, яка має висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи, за заявою одного з її батьків або іншого законного представника керівник закладу дошкільної освіти створює Команду супроводу.

Команда супроводу в строк від двох тижнів до місяця здійснює:

аналіз висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи;

спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами;

вивчення психофізичного стану дитини з особливими освітніми потребами з метою подальшого розроблення індивідуальної програми розвитку;

консультації з батьками дитини з особливими освітніми потребами та особами, які були запрошені до роботи Команди супроводу;

консультації з іншими фахівцями, зокрема спеціальних закладів освіти (за потреби);

аналіз індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю (за наявності) та інших документів, наданих батьками дитини з особливими освітніми потребами;

розроблення індивідуальної програми розвитку.

За потреби Команда супроводу спільно з фахівцем інклюзивно-ресурсного центру та за погодженням із батьками дитини з особливими освітніми потребами може прийняти рішення про зміну рівня підтримки з урахуванням динаміки розвитку дитини з особливими освітніми потребами протягом навчального року. Зміна рівня підтримки може здійснюватися виключно в межах суміжного рівня.

Рішення про зміну рівня підтримки фіксується в протоколі засідання Команди супроводу, який підписується всіма членами Команди супроводу та завантажується до системи автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів.

Опубліковано у Установчі документи. Додати до закладок постійне посилання.

Залишити відповідь