Для дитини з особливими освітніми потребами, яка має висновок про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи, за заявою одного з її батьків або іншого законного представника керівник закладу дошкільної освіти створює Команду супроводу.
Команда супроводу в строк від двох тижнів до місяця здійснює:
аналіз висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку особи;
спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами;
вивчення психофізичного стану дитини з особливими освітніми потребами з метою подальшого розроблення індивідуальної програми розвитку;
консультації з батьками дитини з особливими освітніми потребами та особами, які були запрошені до роботи Команди супроводу;
консультації з іншими фахівцями, зокрема спеціальних закладів освіти (за потреби);
аналіз індивідуальної програми реабілітації дитини з інвалідністю (за наявності) та інших документів, наданих батьками дитини з особливими освітніми потребами;
розроблення індивідуальної програми розвитку.
За потреби Команда супроводу спільно з фахівцем інклюзивно-ресурсного центру та за погодженням із батьками дитини з особливими освітніми потребами може прийняти рішення про зміну рівня підтримки з урахуванням динаміки розвитку дитини з особливими освітніми потребами протягом навчального року. Зміна рівня підтримки може здійснюватися виключно в межах суміжного рівня.
Рішення про зміну рівня підтримки фіксується в протоколі засідання Команди супроводу, який підписується всіма членами Команди супроводу та завантажується до системи автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів.